• Nasıl sipariş verebilirim?

    hiracelik.com.tr'den sipariş verebilmeniz için sitemize üye olmanız gerekmemektedir. Üye olmadan da alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz. Avantajlı kampanyalardan yararlanmak için buraya tıklayarak üyeliğinizi oluşturabilirsiniz.

  • Aradığım ürünü nasıl bulabilirim?

    Sitemizin üst tarafında yer alan arama kutusuna incelemek ve satın almak istediğiniz ürüne ait bilgileri yazarak arama yapabilirsiniz. Örneğin “Yemek Takımları”, “Çatal Bıçak” “Kırmızı Saplı”, "Mutfak aksesuarları” gibi. Ayrıca almak istediğiniz ürünün kategorilerimiz arasında gezinerek bulabilirsiniz. Kategorilerimiz Yemek Takımları 12 Kişilik Yemek Takımları > şeklinde sıralanır.

  • Sepetime eklediğim ürünler benim için rezerve edilir mi?

    Sepetinize eklediğiniz ürünler satın alma sürecinde ürünün stoğu tükenene kadar sepetiniz de kalır fakat sizin adınıza rezerve edilmez. Sepetinize eklediğiniz ürünün stoğu daha sonra tükenirse, size satın almak istediğiniz ürünün stok durumu ile ilgili bir uyarı verir. Sepetinizi toplu ürün satın almaları için de kullanabilirsiniz.

  • Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

    Siparişinizin kargo ile gönderiminde, doldurduğunuz üyelik formundaki bilgilerden yararlanılır. Siparişinizin gönderimi sırasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcimiz, üyelik bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçer. Bu nedenle üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olmasını rica ederiz. Üyelik bilgilerinizi güncellemek için buraya tıklayabilirsin.

    Siparişiniz tarafımıza bildireceğiniz kargo adresine gönderilir. Kargo teslimatı sırasında bir sorun yaşanmaması için adres bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olduğunu kontrol etmenizi rica ederiz. Adres eklemek veya mevcut adresinizi güncellemek için buraya tıklayabilirsin.

  • Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

    Üye girişi yapıp, hasabım sayfasına girerek siparişlerinizi listeleyebilir burada siparişlerinizle ilgili son durumu görebilirsiniz.Siparişlerinizin bulunduğu satırın sağ tarafında siparişinizle ilgili mevcut son durum bilgisi yer alır (Onaylandı, Kargoya Verildi... gibi). Dilerseniz siparişinizin başlığına tıklayarak daha detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

  • Siparişimi iptal etmek / değiştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

    İptal, iade, değişim ile ilgili tüm sorularınızı iade, iptal ve değişimler konu başlığımızda bulabilirsiniz.

    Detaylı bilgi için BURAYA tıklayın